lördag 8 mars 2008

Vaknat av migrän..fy f-n, då slår det mig att jag ALDRIG ska vara bakis när man har spädisar, (om man nu skulle få tillfälle att förlusta sig med att gå på fest eller så...yeea right)eftersom migränvärken är lik bakfylla, mådde illa också, Peter fick ta morgonen.
Nu har jag knaprat Anervan och migränen har släppt,Tack!
De små hjärtanen är nu 6 veckor och verkar ha kommit in i en mer vaken period..vilket innebar igår att jag och Peter klev upp kl 02.00 för att mata, det är väl helt ok, men inte att de sedan beslutat sig för att varva vakentiden med varandra, alltså fick man vara vaken från kl 02.00-17.00 då Peter kom upp färdig-jobbad från studion, då sov jag i 2 timmar..jiipii...Natten innan sov jag 3.5 timmar, livet som tvillingmamma är väl inte alltid sådär rosaskimmrande, mer i en dimma skulle jag nog förklara det som..
Idag kommer Jens, en kompis till Peter på middag, de ska väl bada lite i bubbeln ute, dricka lite öl och bli "fnittriga", förmodligen går de loss på x-boxen också, vi ska kika på "andra chansen"
i schlagerfestivalen, eftersom Peters produktion "Love in stereo"(passande namn för oss) med Ola Svensson gick vidare, han tävlar mot Caracola, det kommer han att ta, tror jag..
Om Ola går vidare till globen ska Peter dit.
Hans andra produktion "hero" med Perrelli gick direkt dit, grattis älskling!
Kram kram så länge!

1 kommentar:

Theannapanna sa...

Nice!! Nu ska jag följa er här :-)
Synd att inte Ola gick vidare...

Jobbigt med migrän...

Vi får träffas snart o snacka massa gojja :-)
Kram kram